Cetusan hati, ilham jiwa, luahan rasa, tarian jari, sulaman kata, tersebut cerita..

Monday, 5 November 2007

Genap yang senyap..

Aku diam, diam yang panjang, di hari ulangtahun kelahiran..

18 comments:

Anonymous said...

kenapa dengan ko ngah?

apa yang berlaku?

ko tidak lagi seceria selalu...

Anonymous said...

Selamat Hari Jadi, moga panjang umur dan murah rezeki selalu. Aminnnnnnnn

zure

NANI SHAHABUDIN said...

Happy Birthday Angah!
Semoga Murah Rezeki, Sihat selalu and cepat2 dapat baby...

Elf said...

Happy Birthday, Angah!!

Toksahlah berdiam panjang dihari lahirmuuu..

Fara said...

ok, aku nk tgk brp hari ko diam ... ekekekeke!!!

hepi besdey!

Anonymous said...

Ha ah...aku sokong Fara...berapa lama gamaknya minah ni nak stay quiet...wakakakak. Listern...Happy B'day occay...kekeke.

p/s Kem salam kat Wan...wakakaka

Anonymous said...

Happy Birthday Angah

Anonymous said...

Otanjobi Omedeto!!! Selamat hari lahir ngah...senyap kerna bermuhasabah dan tafakur...adalah sebaiknya...doakan yang terbaik buat ANGAH..Amin!!!
Wakame

Anonymous said...

Angah, happy birthday!! Semoga diberkati selalu, dimurahkan rezeki..
Awat senyap?? Ni sure merajuk ni kan?? :)Merajuk pada siapa? taggers ke cik abg tersayang?? *lariiiiiiii (too many questions and assumptions!!)*

-hazel-

Anonymous said...

Assalamualaikum Angah,

'SELAMAT HARI JADI'

Semuga Angah dipanjangkan umur, dimurah kan rezeki dan diberikan kesihatan yg baik serta kebahagian didunia dan diakhirat.

Ikhlas,
Cucuninda

Anonymous said...

Selamat hari lahir Angah...


Nini

Anonymous said...

hepi besday angah! *ckp dalam ati*

Puteri

Deo said...

happy birthday jugak angah

Anonymous said...

Happy birthday Kak Ngahku. MOga panjang umur murah rezeki, diperkukuhkan iman. Take care sis..

~arena

Anonymous said...

selamat hari lahir angah... bila nak updated ni... lari///////////////, moga success segala nya
-jijo-

JoeBangla said...

Happy Birthday Ngah, semoga panjang umur,murah rezeki,sihat sejahtera dan slim selalu (kecuali masa vuntings nanti) :-)

Anonymous said...

happy birthday Angah.. *takper kang maks kasi PDA tapi pakai pen kilo tau*..hehhehehhe

paperpun semoga dipanjangkan umur +murah rejeki Aminnnnn

Elf said...

Angah, lama sangat diam nihhh!!