Otanjobi Omedeto!!! Selamat hari lahir ngah...senyap kerna bermuhasabah dan tafakur...adalah sebaiknya...doakan yang terbaik buat ANGAH..Amin!!! Wakame
Angah, happy birthday!! Semoga diberkati selalu, dimurahkan rezeki.. Awat senyap?? Ni sure merajuk ni kan?? :)Merajuk pada siapa? taggers ke cik abg tersayang?? *lariiiiiiii (too many questions and assumptions!!)*
18 comments:
kenapa dengan ko ngah?
apa yang berlaku?
ko tidak lagi seceria selalu...
Selamat Hari Jadi, moga panjang umur dan murah rezeki selalu. Aminnnnnnnn
zure
Happy Birthday Angah!
Semoga Murah Rezeki, Sihat selalu and cepat2 dapat baby...
Happy Birthday, Angah!!
Toksahlah berdiam panjang dihari lahirmuuu..
ok, aku nk tgk brp hari ko diam ... ekekekeke!!!
hepi besdey!
Ha ah...aku sokong Fara...berapa lama gamaknya minah ni nak stay quiet...wakakakak. Listern...Happy B'day occay...kekeke.
p/s Kem salam kat Wan...wakakaka
Happy Birthday Angah
Otanjobi Omedeto!!! Selamat hari lahir ngah...senyap kerna bermuhasabah dan tafakur...adalah sebaiknya...doakan yang terbaik buat ANGAH..Amin!!!
Wakame
Angah, happy birthday!! Semoga diberkati selalu, dimurahkan rezeki..
Awat senyap?? Ni sure merajuk ni kan?? :)Merajuk pada siapa? taggers ke cik abg tersayang?? *lariiiiiiii (too many questions and assumptions!!)*
-hazel-
Assalamualaikum Angah,
'SELAMAT HARI JADI'
Semuga Angah dipanjangkan umur, dimurah kan rezeki dan diberikan kesihatan yg baik serta kebahagian didunia dan diakhirat.
Ikhlas,
Cucuninda
Selamat hari lahir Angah...
Nini
hepi besday angah! *ckp dalam ati*
Puteri
happy birthday jugak angah
Happy birthday Kak Ngahku. MOga panjang umur murah rezeki, diperkukuhkan iman. Take care sis..
~arena
selamat hari lahir angah... bila nak updated ni... lari///////////////, moga success segala nya
-jijo-
Happy Birthday Ngah, semoga panjang umur,murah rezeki,sihat sejahtera dan slim selalu (kecuali masa vuntings nanti) :-)
happy birthday Angah.. *takper kang maks kasi PDA tapi pakai pen kilo tau*..hehhehehhe
paperpun semoga dipanjangkan umur +murah rejeki Aminnnnn
Angah, lama sangat diam nihhh!!
Post a Comment