Ni Budak dengan Deo memang gatals tau.. Saje je nak tagged aku kan.. Tak leh tengok Keling Sabit tu dok kat atas dalam blog ni kan.. Hiks! Tapi takpe lah.. aku redho. Aku kan dah ketandusan idea kannnnnnn...
Here goes..
1. Name one person who made you laugh last night?
There was only one person that I spent with last night, and he is darling hubby, and yes he made me laugh.
2. What are you doing at 0800?
On the road. Wondering, sempat tak sampai ofis ni on time!
3. What were you doing 30 minutes ago?
Packing things. We will move to the new office next week.. which also means that I won't have all the luxury that I have now to chat. The cubicle will be more open.. huhuhuhuhuuu!!!
4. What happened to you in 2006?
Eerrrr... started blogging, started getting serious with my hubby who was then a boyfren. Yippie!! Kekekekekeke!! Cukup kan? Takkan nak the whole of 2006..
5. What was the last thing you said out loud?
Nitttt!!! Ooooo Nitt!!! *memekik memanggil kawan aku kat ofis ni, boleh?? Hik!*
6. How many beverages did you have today?
Let's see.. air kosong secawan, air Milo secawan, air mineral separuh botol kecik and now I am having my Nescafe. Huhuhuhuuu.. sungguh le aku tak reti minum air banyak-banyak!
7. What color is you hairbrush?
Grey. Aiyo! Itu pun mau tanya ka?
8. What was the last thing you paid for?
Kacang rebus at Seremban R&R on my way back from meeting someone from Jabatan Kebudayaan, Kesenian dan Warisan Negeri Sembilan.
9. Where were you last night?
At home daaaa..
10. What color is your front door?
Putih suci, sesuci tuan rumah! Kekekekekeke!
11. Where do you keep your change?
Dalam purse, dalam tabung. Tu je. Very der organised you know..
12. What's the weather like today?
Tadi panas berdengung. Now tatau. Malas nak jenguk luar tingkap tu. Tapi kata orang, kalau panas berdengung siangnya, nak ujan lah tu karangnya..
13. What's the best ice cream flavor?
Suma pun sukalah. Dasar suka makan ice cream punya!
14. What excites you?
Hhhmm.. let's see.. Seeing money tetiba beranak gitu kot excites me. Dasar mata duitan kan?
15. Do you want to cut your hair?
Not at the moment. Not that I am happy with it, tapi tatau apa style nak buat.
16. Are you over the age of 25?
Entahhhlahhhh.. *sigh*
17. Do you talk a lot?
Depends on who I am with. Kalau orang tu bosan, harus aku buat muka sombong. Kalau orang tu interesting, harus aku becok. So koreng, paham-paham le ye kalau aku tak banyak cakap dengan koreng! Kekekekeke!!
18. Do you watch the O.C.?
Idak le..
19. Do you know anyone name Steven?
Nope. Steven Seagal counts ka?
20. Do you make up your own words?
Sewel ka? Apa punya soalan da ni? Idak le teman buat benda-benda gitu. Belum le lagi teman bercita-cita nak buat kamus sendiri kan...
21. Are you a jealous person?
Ofkos. Very der.
22. Name a friend whose name starts with the letter 'A'?
Ramai le weh. Tapi the first name that came to my mind is Azrin, a long lost best friend.
23. Name a friend whose name starts with the letter K?
Kishore. Ex-boyfriend, to be exact.
24. Who's the first person on your recieved call list?
Haiyo! Ini tak leh kasi tau punya.. itu geng-geng 'without prejudice' jugak.. Hahahahahaha..
25. What does the last text message you received say?
*Oh wa bosan mau jawab ini soalan, ok? Skip.*
26. Do you chew on your straw?
Idak le.
27. Do you have curly hair?
Yes. Like Curly Sue. Kalau tak pun, like Whoopi Goldberg.
28. Where's the next place you're going?
Sabah, inshaAllah esok. Tapi tatau le kan kalau last minit decided takmo pegi..
29. Who's the rudest person in your life?
Entah le. Ada, but I don't think I remember the person by heart. Aku bukan manusia pendendam.. cheeewahhhh! Unless you are FedEx! Yucks!
30. What was the last thing you ate?
Kek apa ntah, tapi sedap.
31. Will you get married in the future?
Apa punya soalan ni? Atur le ayat betul-betul.. like.. Are you married ke.. Baru le ada makna. Hish! Sapa buat soalan ni ha?? Angkat tangan cepatttttt!!
32. What's the best movie you've seen in the past 2 weeks?
*Sigh* Penat nak pikir. Apa eh? Heartbreak kid kot.
33. Is there anyone you like right now?
Ok, I don't think I have a choice dak? I am married, so kena jawab betul-betul le kan? So harus le lakiku terchenta kan? Kot kata Brad Pitt kang, takde lak laki nak ikut aku gi Sabah kang.. matilah aku kan.. Hiks!
34. When was the last time you did the dishes?
Eerrrrr.. hampunlah aku dah lupa!! Itu keje, laki terchenta selalu buat. Aku tukang letak the dishes dalam sinki, boleh? Haiyo! Buruk perangai, kan? Kekekekeke...
35. Are you currently depressed?
Ye lah. Duit dalam akaun aku tak beranak lagi. Depressed. *sigh*
36. Did you cry today?
Tidak, dan sudah lama tak cry. Tatau berapa bulan dah.
37. Why did you answer and post this?
Kena harrass dengan Budak and Deo. Diorang tu dah bosan tatau apa mau baca. Aku soh baca Keling Sabit banyak kali, tanak gak. So paksa aku tulis ini post! And aku lak macam lembu kena cucuk idung, ikuttttttttttt je arahan mereka. Hampeh!
38. Tag 5 people who would do this survey?
Oooooo.. ini SURVEY ka??? SURVEY?? Haiyayayayayayaaaaa!! Tatau sapa aku mau tag lah. Suma dah kena tag kot. Or, jenis takkan jawab tag ni. Eh tapi entah le kan.. Let's tag:
Anne
Makcik
Arc
Puteri
Iza
Ha, pelagi korang.. buat yach! Nanti aku balik Sabah, aku mau lihat assignment yang bernama SURVEY ni siap yach!!
Angah
5 comments:
aku dah buat awai lagi daah..hehe. jawapan tunggu duit beranak tu veryy prektikel.
weiiiii
Arc sudah kena tag sama delinn laaaa wakakakakakaka.
Lagi satu ngah, kalau ko nak keling sabit tuh stay on top, ko tukar kat Post Option, tengokkan posting time dia. Aku set tahun depan utk entry pasal Adik Sharlinie. Nih Elf sama Delinn yg ajar aku
ok, aku buat lagi sekali tag tu.. lalalala....
hish. soklan pendek, jawapan nape panjang lebau?
dasar.
*roll eyes sebab nama naik kena jawab soklan gini*
cilakak nama aku pun naik ka?? babikkk!!!!!
tunggu ko balik la baru aku buat. org lain punya tag pun aku tak jawab lagi tau. hishhh
Post a Comment